24 Eylül 2010 Cuma

Learn to Fly

Sorularım var,
Sorunlarım var,
Alınacak yanıtlarım,
Verilecek cevaplarım var.
Diyerek kapına geldiğim gece, sallama çay eşliğinde sallama bir sohbetle başlayıp sallanan bir yatağın üzerinde terleyen iki başlı bir garip hayvan şeklinde sonlacaktı der miydin? Ben derdim.
Hep böyle oldu şimdiye dek. Gittiği yere dek böyle sürecek. Birbirine karşı koyamayan iki tenin sorunları da terler ve boşa giden spermlerle birlikte peçetelere silinecek. Müzik çalarken, çaylar içilecek ve bilgisayarda arabalarımız yarışırken "Ne diyecektin sen bana?" sorusuna "Hiiiiç... Unuttum!" diye yanıt verilecek.

Olsun, memnunum ben halimden. Sanırım en kötüsü de bu esasen.

3 Kişi Laflar Hazırlamış:

Adsız dedi ki...

Halinden memnun olsan da çok fazla kaptırmamaya çalış kendini MB. Zira o sorular ve cevaplar bir gün içine batmaya başlayacak ve keşkeyle başlayan bir(kaç) cümle kurmak zorunda kalacaksın. Lilja demişti dersin :P

mentally blind dedi ki...

şu son 10 gün içerisinde o kadar çok geçti ki anında başladı pişmanlıklar ve "xx demişti"ler zaten. Çok şey var aslında anlatacak, ah bir elim gidip de yazmaya başlayabilsem...

Adsız dedi ki...

Ben beklemedeyim kuzum. Yazmaya hazır olduğunda yazarsın, anlatırsın zaten :)